marți, 9 aprilie 2013

LX: (R)EVOLUTION
- work in progress -

M-am luptat cu Youtubu' crunt (ca un tigru...) pentru videoclip-urile astea două, pînă la urmă am reuşit să le încarc cu blocare numa' în SUA / Canada şi pe reţelele mobile. Nu-s sută la sută fericit, însă a meritat efortul. Cu un pic de noroc, voi continua...
(R)EVOLUTION 1 Images from:  The Fifth Element; Music: Jean Michel Jarre - Revolutions (from: Revolutions)

(R)EVOLUTION 2 Images from:  The Fifth Element; Music: DJ Drunken Master - Here Be Tigers (DJDM versus AR)


*** CITEŞTE ÎNTREGUL ARTICOL "LX: (R)EVOLUTION - work in progress - " ***

10 comentarii:

DaenIris spunea...

Mi-a plăcut mult filmul.
:)

JOKER spunea...

@ Blue: Mi s-a părut că e o esenţă acolo, ascunsă bine în spatele ironiei dure a lui Luc Besson. Sap după ea nopţile, măcar umbra să i-o surprind...

DaenIris spunea...

:)
O esenţă şi o asemănare....
Te cred şi te înţeleg.

JOKER spunea...

@ Blue: Eu caut esenţa, de fapt. Asemănarea... se-ntîmplă uneori. Atît.

DaenIris spunea...

Şi după ce vei ajunge la esenţă ce urmează?
E o întrebare pe care mi-o pun şi mie.

JOKER spunea...

@ Blue: Mă voi contopi cu ea. Voi fi fericit. Cred.

DaenIris spunea...

Frumos! Baftă!
:)
Eu cred că după ce ai ajuns la esenţă urmează nimicul în forma lui absolută.

JOKER spunea...

@ Blue: Odată ajuns acolo, la esenţă, nu cred că va mai conta formalul. Un vis.

DaenIris spunea...

...aşa ar fi logic. Să nu mai conteze.

Fără încredere şi fără vise nu valorăm nici o para chioară. Eu aşa cred.

JOKER spunea...

@ Blue: Corect.