Se pare că mai avem doi-trei paşi pînă cînd vom avea maşini cu pile de combustie (fuel cells) şi silenţioase motoare electrice, lăsînd în urma lor aburi pufoşi la fiecare acceleraţie bruscă. Deja pilele de combustie s-au dovedit mult mai eficiente decît motoarele cu ardere internă (avînd randamente aproape duble) şi au avantajul că nu consumă mai nimic la stop, neavînd piese în mişcare. Cîţiva producători mari de automobile au facut prototipuri, serii zero, serii mici şi unii se laudă chiar cu viitoare serii de masă de maşini pe hidrogen, adaptînd actualele motoare cu combustie internă - BMW - dar mai ales înlocuindu-le complet: Mercedes Benz B-Class,
Viața lui Panait Istrati
-
Viața lui Panait Istrati, Stelian Tănase
Stelian Tănase aduce „tonul potrivit” în această biografie a unui scriitor
atipic pentru România. Stelian Tăn...
Acum o săptămână
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu